dnes je 26.9.2022

Input:

Komunikační vazby mezi výrobcem a spotřebitelem

28.12.2017, , Zdroj: Verlag Dashöfer

10.2.2 Komunikační vazby mezi výrobcem a spotřebitelem

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.

V mnoha případech potřebují výrobní firmy udržovat přímé komunikační spojení mezi spotřebiteli a firmou, protože některé problémy spojené s výrobky se projeví až v momentě, kdy je výrobek v rukou konečného uživatele. Pokud neexistuje nějaká možnost přímé komunikace s výrobcem, je spotřebitel občas nucen podnikat takové kroky, které jsou nákladné jak pro výrobce, tak pro další uživatele.

Nespokojený spotřebitel může např. ohlásit problémy s výrobkem příslušnému orgánu státní správy nebo právnímu zástupci některé spotřebitelské organizace. To by pak mohlo vyústit v nějaké úřední opatření, jehož důsledky by byly pro výrobní firmu nákladné, nebo dokonce v nějaký postih (finanční nebo jiný) dané firmy. Spotřebitel bude také pravděpodobně svou nespokojenost sdílet s přáteli, příbuznými a známými. Taková negativní ústní "reklama" může vážně poškodit prodej

Nahrávám...
Nahrávám...