dnes je 29.3.2024

Input:

Informační a produktové toky v logistice

21.12.2017, , Zdroj: Verlag Dashöfer

10.2.1 Informační a produktové toky v logistice

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.

Na obrázku jsou znázorněny toky produktů a informací, ke kterým v rámci logistického řetězce dochází. K tokům produktů dochází teprve poté, kdy jsou iniciovány informační toky. Kromě toku produktů a toku informací procházejí systémem platby za zboží a za propagační materiály. Při komunikaci s velkoobchodními a maloobchodními firmami může výrobce využívat buď návštěv svých obchodních zástupců, nebo kontaktů po telefonu (telemarketing), případně nějakou kombinaci těchto dvou (včetně internetu) přístupů.

Toky produktů a informací – výrobce potravinářských produktů

Od zákazníka k výrobci také proudí různé informace týkající se prodeje a situace na

Nahrávám...
Nahrávám...