dnes je 17.6.2024

Input:

10.2.3 Marketingová strategie při návrhu logistického řetězce

4.1.2018, , Zdroj: Verlag Dashöfer

10.2.3 Marketingová strategie při návrhu logistického řetězce

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.

Aby byl management schopen úspěšně implementovat celkovou marketingovou strategii firmy, musí vhodně koordinovat firemní logistickou strategii s ostatními složkami marketingového mixu. Současné logistické řetězce mohou v některých případech diktovat druhy výrobků, které má firma prodávat, včetně způsobu tvorby jejich ceny a jejich prodejní podpory. Například firma Procter Gamble vyvinula vynikající výrobky, které mají výbornou reklamu a také velmi výhodné ceny, avšak těmi nejdůležitějšími faktory, kterými se tato firma odlišuje od svých menších konkurentů, jsou velikost a efektivita logistického řetězce.

V logistickém řetězci se musí realizovat jak fyzický tok produktů (logistický tok), tak převod vlastnických práv k výrobku (transakční tok). Zboží však může změnit svého vlastníka, aniž by se fyzicky přemísťovalo, a naopak může se přesouvat z

Nahrávám...
Nahrávám...