dnes je 26.4.2019
Input:

Faktory úspěšnosti při zavádění postponementu

7.2.2019, , Zdroj: Verlag Dashöfer

7.12.5 Faktory úspěšnosti při zavádění postponementu

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog., Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog. a kolektiv autorů

Kde je vhodné provést postponement?

Postponement je vhodný v podmínkách, kde je:

  • velká variantnost produktů,

  • velká nejistota poptávky,

  • krátký cyklus odbytové životnosti produktů,

  • vysoký podíl přidávané hodnoty na konci řetězce.

Předpoklady úspěšného provedení postponementu jsou následující:

  1. Poznání a uznání potřeby vytvoření adaptivního dodavatelského řetězce zacíleného na zvýšení flexibility a současně i efektivnosti.
  2. Vytipování správného objektu postponementu (příslušných produktů).
  3. Zajištění podpory vedení podniku a všech zúčastněných útvarů od projektování